Urządzasz biuro? Dowiedz się jak wybrać najlepsze meble biurowe. Doradza salon z Katowic

Wybór mebli biurowych to nielada wyzwanie. Na rynku dostępnych jest wiele różnych produktów, tymczasem niewiele z nich to profesjonalne meble, które są odpowiednie do wyposażenia biura. Dowiedz się jak wybrać najlepsze meble biurowe – doradza salon NoNameOffice z Katowic 

Jakie meble biurowe są potrzebne do biura?

meble biurowe nonameoffice katowiceTo bardzo popularne pytanie, szczególnie wśród osób, które po raz pierwszy urządzają przestrzeń biurową. Odpowiedź na nie jest uzależniona od dwóch głównych czynników. Po pierwsze od tego jaki rodzaj działalności gospodarczej prowadzimy, a po drugie od ilości osób jaka w danym biurze ma pracować. Jeśli załóżmy aranżujemy biuro rachunkowe. W takim przypadku niezbędne nam będą biurka, fotele biurowe, szafki, szafa biurowa, regały na dokumenty i segregatory oraz miejsce do przyjmowania klientów. Może to być dodatkowe biurko z krzesłami lub zestaw wypoczynkowy z fotelami i stolikiem kawowym. Innym przykładem jest przestrzeń typu open space. W takich miejscach najczęściej rezygnujemy z szaf biurowych i regałów na rzecz osobnych szatni i archiwów z dokumentami, a skupiamy się raczej na dużej ilości biurek i ścianek działowych tworzących boxy. W obydwu przypadkach kluczowa jest ilość pracowników. Pamiętajmy, że każda osoba powinna mieć swoje biurko, fotel pracowniczy, półkę lub szafkę na rzeczy prywatne oraz zapewnione miejsce do przechowywania dokumentów lub innych “papierów”. Dodatkową kwestia jest również wielkość przestrzeni jaką mamy do dyspozycji. Warto o tym pamiętać wybierając meble. Zbyt duża ilość mebli w małym pomieszczeniu może stworzyć efekt zagracenia, a tego szczególnie w miejscu pracy warto unikać.  

Czy warto inwestować w profesjonalne meble biurowe?

wystruj biura katowiceProfesjonalne meble biurowe od zwykłych biurek, krzeseł i regałów różnią się przede wszystkim tym, że są przystosowane do korzystania z nich w bezpieczny sposób przez ponad osiem godzin dziennie. Nie jest to bez znaczenia ponieważ, profesjonalne meble biurowe mają służyć pracownikom, dbać o ich zdrowie, być komfortowe oraz ergonomiczne. Aby spełniać te warunki konieczne jest ich odpowiednie zaprojektowanie, użycie specjalnych materiałów oraz wyprodukowanie ich w bezpiecznych warunkach, najlepszej zgodnie z wszelkimi normami Unii Europejskiej oraz branżowymi atestami. Takie meble nie tylko są z założenia dobre do pracy ale również wyglądają profesjonalnie, są wykonane z wysokiej jakości materiałów i nie niszczą się tak szybko jak zwykłe meble marketowe. Dodatkowo większość profesjonalnych produktów posiada znacznie dłuższy okres gwarancyjny.

Gdzie kupić najlepsze meble biurowe?

Wiele mebli biurowych dostępna jest w różnego rodzaju sklepach meblarskich, marketach budowlanych, supermarketach czy innych sieciówkach. Jednak czy są to profesjonalne meble biurowe? Zdecydowanie nie. Jeśli szukamy najlepszych mebli biurowych powinniśmy się udać do salonu ekspozycyjnego lub sklepu specjalizującego się w sprzedaży tego typu wyposażenia. Salony z profesjonalnymi meblami biurowymi znajdziemy w większości dużych miast. Między innymi w Katowicach lub Krakowie. Odradzamy robienie takich zakupów online. Zdecydowanie lepiej jest obejrzeć i wypróbować meble przed ich ostatecznym zakupem.

źródło:NoNameOffice

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *